sâmbătă, 27 septembrie 2008

eu plec.. tu DE CE ramai?!



Prietene, eu plec.. Trebuia sa ne iei de mana si sa mergem impreuna ACOLO. La viitor si distractie, la maturitate si VIATA. Tu intelegi? VIATA!!! De ce ti-ai ales alt drum? De ce ne lasi goi si pustii? Habar nu ai cum suntem toti.. Nedormiti, cu ochii umflati si inima sparta in zeci si zeci de ciobulete. Pe mine una ma doare.. atat de tare ca abia mai respir. Te-am iubit si te iubim, Dane? Unde vrei sa te duci? Locul tau nu e acolo..
Te-ai grabit sa fugi miseleste printre ingeri si la noi nu te-ai gandit.. Ai fost cel mai egoist om din toata lumea.
Dar acum vreau sa-ti cer socoteala. Da, exact! Sa nu crezi ca poti sa pleci ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Nici gand, prietene..Spune-mi acum ce vom face noi toti? Care te plangem cu lacrimi de foc pe la colturi? Cine ne alina noua durerea? Cine ne mai coloreaza zilele cu fel si fel de tampenii, cu glume de tot felul, cu rautati? Cine ne mai ia peste picior si cine ne ajuta cand avem nevoie? Cine se mai distreaza cu noi, acolo la studentie? Cine? Raspunde-mi acum!Nu fugi de noi.. Nu acum!
Eu una nu mai pot sa trec peste asta.. Imi ajunge! M-ai tinut treaza o noapte intreaga cu obrajii uzi si ganduri disperate. Am muscat perna si-am negat plecarea ta dintre noi. Am sperat la glume proaste..Am sperat ca tu ai facut gluma asta proasta!!! Tu te joci cu vietile noastre cum iti placea sa o faci zi de zi.. Dar nu, prietene.. NU!!! De data asta n-a fost nicio gluma.. de data asta soarta a fost mai puternica decat tine, decat noi.. Ti-a luat mintile in cateva secunde si te-a trimis spre nicaieri. te-a trimis la pierzanie...De ce n-ai fentat-o? De ce n-ai jucat dur cu ea? Cu totii stim ce puternic erai..De ce nu te-ai luptat cu ea? De ce n-ai zdruncinat-o grozav pana se speria si fugea? De ceeeee? Eu te stiam altfel..Te credeam cel mai puternic om din viata mea.. De ce mi-ai inselat asteptarile? De ceeee?
Se poate sa fiu patetica.. si incoerenta! Dar n-am dormit o noapte intreaga din cauza ta.. Mi-ai pus foc la inima.. Vreau sa te cert!!! Sa te iau de guler si sa te aduc inapoi.. Vino dracului inapoi, aici unde ti-e locul.. Langa noi, astia de te plangem ca disperatii si te iubim necontenit.. Unde dracu vrei sa te duci? Pe noi cum ne lasi?
Eu plec.. Vino cu mine, te implor! Vino la scoala.. te rog din sufletul meu sa vii!Iti promit ca te iert pentru noaptea trecuta..pentru toate chinurile pe care mi le-ai cauzat. Numai sa vii.. sa vii cu mine.. sa vii cu NOI!
Haide afara in fata blocului sa mai fumam o tigara si sa ne povestim cate in luna si in stele. Hai sa radem si sa barfim.. Haide, Dane! Ca stiu ca nici tu nu vrei sa pleci.. ca si tie o sa-ti fie dor..poate mai mult decat noua.. Ca si tie ti-e ciudat ca ai lasat atatea neterminate..

Nu stiu cum vor fi zilele urmatoare.. Nu stiu cum va fi fara tine. Nu stiu ce voi simti cand te voi vedea plecand agale spre ingeri. Nu stiu cum va fi spatele blocului fara Dan. Nu stiu daca voi mai putea vorbi despre tine. Nu stiu daca voi mai putea privi pozele tale. Nu stiu multe..
Insa sunt sigura ca o sa-mi fie al dracu de dor de tine. Si ca nu o sa te uit vreodata. Si ca o sa te iert pentru multele tale greseli, mai putin pentru aceasta din urma. Si o sa te iubesc pentru ce ai fost.. prietenul meu, prietenul nostru..

Te iubim.. nu te uitam usor, stai fara grija! nu te uitam niciodata.. dar macar din cand in cand mai da-ne cate un semn de acolo de sus.. mai zambeste-ne sa stim ca nu ne-ai parasit de tot. Mai saluta-ne! Stii bine ca si eu salut barbateste! Eram adesea prietenul tau bun..Adu-ti aminte de noi..

9 comentarii:

sylvache spunea...

:| inca shocat

gya spunea...

pfff..stiu k ti-e greu si k suferi..dar daca lacrimile te ajuta;plangi,plangi cat poti de mult.D-zeu te va intarii mereu,gandeste-te acum la tine shi la cei din jurul tau.Pretuieste fiecare clipa langa ei.Asa a fost sa fie....stie EL ce face.Gandeste-te ca Dan..de acolo de sus si-ar dori sa fi tare asa cum ti-a spus.Sincer.....imi pare rau

Ambasadoarea spunea...

Fata Vyanna, m-ai scormonit pana-n strafunduri cu postul asta.

Nu stiu exact ce s-a intamplat in cazul asta, dar acum 4 ani un prieten drag, tot Dani, a murit...intr-un accident de masina... sa citesc ce ai scris tu a fost ca un pumn in moalele capului.....

aniika spunea...

...e adevarat tot ce scrii u acolo...dan a fost un om pe care nimeni nu o sa l uite in special prietenii s cunoscutii lui..:(io sincer am ramas socata ieri dimineata cand am aflat....am vrut sa te sun sa ti zic dar am presupus k stii deja...o sa ramana in amintirea noastra mereu:(...dumnezeu sa l odihneasca

vyanna spunea...

ce ma doare..

vicoo spunea...

cris chiar dak nu sunt acolo cu tine sa stiu k mereu ma_m gandit la tine... imi pare nespus de rau k nu am putut sa fiu cu voi p ultimul drum a lui dani... niciodadta nu il vom uita si mereu va fi in gandul nostru...dumnezeu sa_l odihneasca

lavinia i. spunea...

ink plang..ink ma gandesc numai la el si la ce a fost...4 ani cu el in clasa dinc are 3 numai in fata lui.peripetii..cred k sunt sungura fata kre i-a invinetit ochiul vreodata.a urmat liceul cu niste intamplari de care nu stie f multa lume de ele.. care acum ma rascolesc si imi pun intrebarea de ce nu am profitat k era langa mine..el era colegul meu ink..am tinut la el enorm si o sa tin!si ink ceva..oare dc m-a ales p mine s ail visez acum 2 nopti..era vesel..foarte vesel k de obicei!

Anonymous spunea...

fir-ar sa fie mereu tre sa plang cand intru pe blogul tau; acum de doua ori, ca am citit si comentariul cu 28.

jellyfish spunea...

n-am putut sa ma abtin sa nu plang..ma doare sufletul..knd realizez c-a plecat asa departe..
am fost colegi de clasa..ultimul an de liceu..dar a fost de ajuns..
mai e un pic si vine ziua lui...si sunt suparata pe el..ca si-a fakut alte planuri..si-o petrece departe de noi...:( te pup