sâmbătă, 27 septembrie 2008

maine e duminica, 28?


Spune-mi ca NU, te rog..
Spune-mi ca nu maine este ziua in care ma voi trezi si tot sifonierul imi va fi gol si camera pustie.
Spune-mi ca n-am deja valizele la usa si mama nu plange in bucatarie.
Spune-mi ca nu maine este ziua in care ai mei vor inceta sa ma strige prin casa.
Spune-mi ca voi mai simti balsamul de rufe al mamei si voi mai mirosi mancarea ei. Spune-mi ca nu maine imi voi lua viata de guler si-o voi tranti de pamant pana va invata sa se descurce de nebuna, singura, curajoasa.
Spune-mi ca mult timp de acum inainte ma va trezi uruitul masinii de spalat si ciocanelul de snitele din bucatarie.
Spune-mi ca nu de maine va trebui sa-mi gatesc, spal, calc, singura.
Spune-mi ca nu maine imi scot inima din piept si-mi las jumate acasa.
Spune-mi ca in noaptea ce urmeaza nu voi dormi cu doua necunoscute in camera.
Spune-mi ca n-am plans toata ziua pana mi-au iesit ochii din oribite.
Spune-mi ca nu mi-e frica de responasibilitate si maturitate.
Spune-mi ca sunt cel mai curajos om din lume si nu sunt nici prima, nici ultima care pleaca de acasa, de la ma'sa, de la ta'su, de la mesele in familie si viata lipsita de girji.
Spune-mi ca aici imi va fi de 10 miliarde de ori mai bine.
Spune-mi sa nu fiu proasta si sa nu ma tem de nimicuri.
Spune-mi ca de-acum sunt o femeie in toata regula si Bucurestiul ma asteapta cu bratele deschise.. si va fi bun si primitor cu mine si niciodata nu-mi va face rau..

Imi spui?
Daca nu, eu nu mai plec de la casuta mea.. sa fie clar!

3 comentarii:

Anonymous spunea...

Bucurestiul te asteapta intr-un fel sau altul :-)
Momentan, te asteapta "necunoscutul". Vei vedea. Reciteste postul asta dupa aproximativ 6 luni de stat in Bucuresti, si atunci spune ce alegi: acasa sau acasa? si care e de fapt "acasa" pentru tine? unde e mai bine? si ce e "bine" pentru tine?

.k

Alex spunea...

frumos blog, si dupa x luni de stat in buc vei dori sa alegi casa...nu bucurestul e de vina, ci noi..bucuresteni.

Razjudec spunea...

hai ca sa te incurajez...in primele 2 saptamani o sa iti doresti sa te intorci acasa...
apoi...urmatorii 2-3 ani...iti pare din ce in ce mai rau..ca nu esti acasa...apoi..te robotizezi...si e chiar fain..