marți, 23 septembrie 2008

Ambasadoarea joaca leapsa (2)

Deci, sa spunem pe nume celor 10 lucruri care ne inspaimanta, dar intr-o maniera funny, ca sa nu ne luam la tranta cu depresiile mai abitir ca pana acum:)
Asea, deci, ma tem:

1. De privirile fixe.. daca mi se vede cosul de pe frunte si ca o spranceana este mai lunga decat cealalta???

2. Nu mi-e frica de intuneric si gandaci cum adora sa spuna domnisoarele din ziua de azi, in schimb ma cac pe mine de frica daca se urca vreo furnica pe mine.. habar nu aveti cum ciupesc scarbele alea!!!!!!!!

3. Ca nu o sa gasesc niciodata barbatul potrivit.. Si romantic si cazut in cap si serios si mai batran decat mine si sa aibe curaj sa infrunte tampeniile mele.. Daca il stiti pe unde se ascunde, please let me know!!!

4. Mi-e frica sa am copii.. Cand fac cate o nebunie ma gandesc: "Ce o sa-l invat eu pe ala micu? Sa faca asa...?"

5. Sa o supar pe mamaaaaa ca nu-i tace gura jumatate de zi..

6. De Bucuresti! Am zis!!! Si nu vreau intrebari pe tema asta.. DE NICIUN FEL

7. De "prieteni"..

8. Ca o sa mor de tanara calcata de masina.. Pfuu, ma chinuie visul asta din copilarie..

9. Ca o sa reusesc in viata si o sa am bani muuuulti dar nu o sa ma pot bucura de ei, pentru ca voi fi singura si voi incepe sa construiesc adaposturi pentru caini si sa fac acte de caritate, doar doar sa am multumiri

10. Acum m-am gandit mai bine si imi dau seama ca nu prea mai mi-e frica de nimic.. si ca totusi sa nu las 9 puncte, pe ultimul il bag asa .. ca sunt eu simandicoasa si snoaba: mi-e frica sa dorm cu lumina stinsa.. phahahhahaha

Oameni buni, veniti la leapsa ca pe mine m-a innebunit Ambasadoarea. Daca imi mai trimite 2-3 din astea trag zavorul peste blog si plec in lume..

5 comentarii:

vicOo spunea...

nu stiu de ce dar si mie mi_e frica de "prieteni" cred k sunt persoanlele care pot sa iti faca cel mai mult rau.....

vyanna spunea...

you must be right.. :)

Ambasadoarea spunea...

De furnici, mai?:))

vyanna spunea...

da.. si inca ce fel!!!

Maya spunea...

Nu vreau sa cred ca avem aceeasi frica! Si mie mi-e la fel de frica ca o sa mor calcata de masina! Esti singura persoana cu care impart asta! Na ca am mai aflat ceva despre tine! Esti blonda mea geniala!:D