luni, 8 septembrie 2008

domnul meu X..


Probabil habar nu ai ce mult te prinde atitudinea asta de domn.A, nu..doar vroiam sa-ti zic..
Te admiram de ceva vreme doar ca am pastrat secretul.Si nu pentru ca ai fi facut ceva special sau iesit din comun, doar m-ai zgalitait grozav de cateva ori..M-am inegrit de suparare atunci pentru ca in jurul meu roiau ca niste musculite fel si fel de oameni care isi doreau din rasputeri sa ma impresioneze. Dar tu, vai.. M-ai urecheat zdravan si m-ai facut atenta asupra faptului ca varsta nu ne permite sa ne tragem de sireturi.. Hahaha.. Ma priveai de sus ca si cum eu as fi ramas la grupa mica si tu ai fi pasit deja in lumea scolarilor. Este ca nu gandeai vreodata ca va veni ea si vremea cand ma vei dori? Sincer, nici eu.. Mi te imaginam cu o casa nici prea prea, nici foarte foarte prin care sa zburde cel putin 2 copii, cu o sotie cu solduri mari si picioare scurte, cu masina personala si serviciu modest. Om cu carte de altfel, dar care s-a cam grabit sa-si faca un rost si a ajuns unul dintre tipii aia care dau sfaturi de genul:"ba baiatule, stai in banca ta nu te insura.. nu te lega la cap cand nu te doare".
Dar uite ca imaginatia mea a mers cam departe.Sau poate tu esti putin exagerat si-ti place sa crezi despre tine ca esti un om care si-a trait 3 sferturi din viata si acum adio distractie, adio aventuri, adio dragoste.. welcome rutina!
Ei bine, nu te-am mintit cand ti-am spus ca aspectul tau fizic inca inseala priviri.. pentru urmatorii 3-4 ani poti sta linistit, mai fentezi inca varsta si ne poti minti ca ai doar 26 de ani. Asta numai daca nu-ti vin pe parcurs idei nastrusnice si te hotarasti sa-ti impodobesti inelarul..
Stiu, zambesti in timp ce-ti plimbi ochii peste randurile mele. Te simt, ai tras o gura considerabila de aer in plamani.. esti mandru!
Eh da, recunosc!Mi-am dezvoltat o pasiune pentru tine si nu numai pentru ca am facut un pariu cu mine insami dar si pentru ca ma fascineaza vocea aia impunatoare si aerul tau de superioritate.. Ceea ce ma sperie mai mult si mai mult este misterul vorbelor tale..Habar nu am cand vorbesti serios si cand glumesti, cand spui adevarul sau cand minti. Poate ca asta te face mai interesant dar mi-as dori sa intru macar pentru cateva minute in mintea ta si sa-mi notez pe-o bucata de hartie cele mai ascunse si mai hotarate ganduri ale tale. Dar cum asta e mai mult decat imposibil o sa ma multumesc cu vorbele tale jucause si pline de ascunzisuri.
Si-mi permit sa scriu orice, oricat pentru ca nimeni in afara de noi doi nu-si va da seama la cine face referire textul acesta. Profit de asta si-ti marturisesc ca ard de nerabdare la gandul ca mai e asa putin timp pana sa-mi tin promisiunea..Pana sa te las sa-mi asculti indelung vocea de copil de paispe ani, pana sa-ti musc bronzul de pe brate, pana sa-mi sorbi cuvintele dulci, pana sa-ti intep degetele cu unghiile, pana sa-ti ingropi ziua in parul meu.
Am exagerat? Nu, deloc! Ar mai fi atatea de spus dar prefer sa-mi aduc trusa de cucerit in geanta mare de stofa si sa scot fiecare instrument la timpul lui..

Niciun comentariu: