joi, 25 septembrie 2008

alo, eu sunt un fluture

-Alo, eu sunt un fluture.. uneori sunt frunza nucului din curtea scolii
si alteori sunt parfumul viei de toamna in care m-am nascut si-am renascut de-atatea ori.Am fost candva cana din care a baut Krisna Murti,iar nu demult am fost un greiere.Din cand in cand raspund la telefon si ma bucur sa aud voci pe care le-am iubit.Vreti un semn de la mine? Eu zic ca e mai bun un indemn, pe care mi l-a dat si mie un preot, dar din pacate a venit prea tarziu pentru mine...
"-Nu va mai lasati constransi de nimeni si de nimic, nici de vremuri, nici de oameni,
Fara ura, fara regrete si resentimente, mergeti inainte ca si cum timpul n-ar exista.Eliberati-va de tot si de toate cu gandul ca trebuie sa traiti, Pentru si In Adevar.Caci doar Adevarul va va face Liberi. Si numai liberi fiind, veti putea atinge in viata..FERICIREA
In rest prieteni, nu uitati, ca in curtea scolii sub nuc, seara, se strang tinerii pletosi si canta la chitara..."

3 comentarii:

Ambasadoarea spunea...

Pai atunci, sa ma duc si eu repede acolo, sub nuc;;)

vyanna spunea...

fuuuugi!!!

Gino spunea...

:) da.