joi, 4 septembrie 2008

te-am iubit, fraiere..



bob dylan BABY STOP CRYING
Asculta mai multe audio Muzica »

Am asa un dar de a prevede viitorul.. N-oi fi eu vreo mama Omida sau vreun Nostradamus dar mereu stiu cat de bine sau cat de prost se poate incheia o relatie, o situatie, o discutie.. Presimt unele chestii, mai ales cand cunosc indeaproape persoanele in cauza..
Pe tine te-am rasfoit atatia ani si te stiam pe de rost. Eram convinsa ca nu te vei tine de cuvant, ai fost un neserios.. Mai ales cand stii prea bine ce mult m-ai entuziasmat atunci..Uite, ca sa te convingi iti zic si acum ca eram la iesirea din parc, imi tineai o mana dupa gat si cealalta pe umar si ca sa ma impaci dupa cearta aia cu tunete si fulgere mi-ai zambit si mi-ai zis: "Ma eu cred ca noi doi o sa ne casatorim.Nu vrei sa o facem de acum?" Ce amuzant erai.. noua abia ne trecusera juliturile din coate si faceam planuri de casatorie.Dar ne iubeam..A fost o vreme cand si tu m-ai iubit..M-ai iubit la fel de mult pe cat am facut-o si eu.Doar ca.. as vrea sa stii ca imi pare rau ca nu te-am apucat de mana cand a trebuit, ca am avut si eu orgoliul meu de fetiscana dorita de priviri nesatule.A.. plus cateva prejudecati idioate dar macar inteleg, macar inteleg ce ai vrut tu sa fii, inteleg ce ai fost.
Poate si tie ti-a ramas un gust amar dupa ultimele intalniri dar intelege-ma tu pe mine acum. Mi-a fost sila sa te laud cand te laudau toti si m-am jenat sa te mai vizitez cand stiam cine te viziteaza. Dar trebuie sa recunosti ca nici tu n-ai fost mai viteaz.. Ai fugit de adevar intreaga ta viata.
Tineam mortis sa-ti marturisesc ca ai acelasi miros de-o vesnicie.. Si in seara asta mi-a infundat nasul. L-am savurat asa scurt, in trei timpi si cinci miscari.oricum m-am bucurat ca te-am privit si mi-ai zambit ca mi-ai promis ca o sa-mi explici candva trecutul si prezentul..(dar cand? asta numai tu o stii).
Regret ca ai ramas gol pe dinauntru.Nu e vina mea.. Tu esti un om fara limite si chiar daca te lauzi ca esti in aceeasi zodie cu mine lasa-ma sa-ti spun ca nu ne asemanam deloc. Si nu stii cat sufar ca traim in universuri paralele, in galaxii diferite.. Tu esti cam prost cand iubesti! E cel mai mare defect al dumitale.. Dar esti prost, prost rau..
De-acum s-a terminat cu iluziile, bine ca am ramas dracului alaturi de tine chiar si spiritual.. Altfel habar n-aveam ce ti s-ar fi intamplat. Eu ma mai mint de la o zi la alta ca sunt destui barbati tineri in jurul meu ca sa ma ajute sa scot dopul de la sampanie. Nu-ti face griji!Ma mai hranesc cu chestii din astea..
Problema esti tu! Pentru ca mi-e greu cand te vad asa amarat.. suferi ca un caine.Fara sa stii ca eu am farmacia mea cu program de noapte..
Da stiu, tu sigur ai crezut ca am uitat. Cum pot sa uit? Sa te uit?Sa uit, stii, acele amurguri care sa zicem ca puneau dungi aurii pe bluza ta crem si apoi erai tu invartind luna pe varful degetelor la frumoasa etate de saptesprezece ani..IM-PO-SI-BIL!!!Te-am iubit, fraiere..

Nu uit nimic.. Si acum te rog inchide ochii si pune-ti mainile la urechi.Vreau sa le povestesc celorlalti cate ceva..


Sa-mi tineti secretul intr-o cutie de lemn cu lacat mare si greu, da?
Ei bine, l-am dus in camera mea..Am pus melodia cu Bob Dylan si deodata, cu hainele in ruine el tabari asupra mea ca un leu asupra unei caprioare..Ma rasturna cu o mana in beregata pe pat si a facut cunostinta cu fiecare particica a corpului meu.I-a placut mult atunci pentru ca m-a tinut in brate mult si m-a sarutat indelung. Si iara va zic: amorul nostru a fost ca o bomboana invelista in staniol.. dulce, dar totdeauna fosnea foarte tare.

Mmm plec de la geam, de la geamul albastru, caci noaptea-i albastra si tu esti acasa,
la mama dracului..

Dar tot te-am iubit, fraiere!

7 comentarii:

CaptainObvious spunea...

Time heals all wounds. :)

vyanna spunea...

gresit :)

Anonymous spunea...

Of, sunteti prosti amandoi...

vyanna spunea...

stii, lumea asta pare plina dosr de prosti ce s-au iubit..

Anonymous spunea...

si mie imi place vama :)

vyanna spunea...

a.. i-auzi!
cred ca deja te cunosc si ma cunosti..

septimia spunea...

cea mai mare aberatie e ca timpul vindeca tot.timpul te duce din ce in ce mai departe de ce a fost atat.am iubit si eu un fraier...