marți, 23 septembrie 2008

EU, femeie indragostita?

Arat eu a femeie indragostita? Am privirea pierduta si-un zambet larg? Am parul ravasit de maini delicate si parfum strain pe piele? Cant prin casa si ma fatai de colo, colo fara stare? Pronunt numele lui de 83649826496294291 de ori in gand si pe buze? Ma gandesc in fel si chip:el ce-ar zice daca ar fi aici? el ce-ar crede? el ce-ar face?
Am curaj sa fac planuri pentru viitor si sa zic mai mereu:cand o sa plec intr-acolo si va fi si el...
Arat eu asa? Sa existe in mine oare, urme din astea de femei cu mintile pierdute? Aproape ca uitasem sa mai simt.. dar nici acum nu pot spune ca-mi vine sa deschid geamul si sa urlu ca sa stie tot cartierul ca in viata mea a aparut o steluta mica si albastra.. Imi vine sa-mi tai aripile astea de fluture si sa ma las absorbita de imbratisari, asa.. ca atunci cand te poarta valurile marii..
M-am uitat zilele trecute in oglinda ca nu o mai facusem de mult cu asa mare atentie.. Am vazut un monstru blond care isi tinea pe umar singuratatea si nu se mai recunostea.. Isi vedea fata zbarcita, cu cearcane uriase, riduri si buze uscate.. Par alb si sani lasati, cocoasa si tremur in maini.. Dar deodata viata mea s-a aglomerat, cu atat de multe incat m-am speriat.Mai ales ca portretul din oglinda a intinerit si si-a recapatat din farmec, i-a revenit zambetul si gropitele din obraji.
Si totusi mai are putere sa arunce cuvinte amare si sa regrete, sa ia decizii si sa se razgandeasca.. E un du-te vino continuu, zi de zi, seara de seara, de trei zile incoace, viata mea chiar s-a aglomerat.
Si ma multumesc cu ce premiesc, si beau din cupa amaraciunii si-mi promit sa dau gata pe oricine imi iese in cale(in special pe tine,orgoliosule, grijuliule, nepasatorule) sa tai si sa spanzur pentru ca in final sa-mi trag sufletul si sa zic: Cristina, ce tare esti!
Da, stiu n-ai inteles nimic! daca steluta albastra e aducatoare de minuni,daca se intampla ceva cu portretul, daca grijuliul e calcat in picioare.. pai ce sa intelegi tu, cand nici macar eu nu inteleg?
Cunosc decat partea mea.Cu priviri pierdute si zambet larg, cu nerabdare si regrete..

4 comentarii:

Anonymous spunea...

Cristina... ce tare esti :) Esti interesanta... cine ti-a pus inima pe jar ?

vyanna spunea...

Fat-Frumos si calul lui alb..

Anonymous spunea...

ai dat cumva de fat-frumos? si... el sau calul lui alb ti-a pus inima pe jar ? :D

vyanna spunea...

nici nu ai curajul sa te prezinti si deja imi pui intrebari din astea?

vaaaai, ce rusine!