duminică, 3 august 2008

worse comes to worst..


Cu cat cunosti mai bine un om cu atat esti mai aproape de o fatala despartire de el.. Mi-am dat seama azi! De fapt imi dadusem seama dintotdeauna, doar ca sufletul meu nu ma lasa sa dau suturi in fund cand trebuie.. Prefera sa stea el acolo, tacut si rabdator.. Nu de putine ori mi s-a intamplat sa se enerveze intr-atat de tare incat sa nu-l mai pot stapani..
Ce-i drept, astazi am avut o discutie serioasa cu el. M-a luat la rost si mai,mai ca n-am avut replici sa-i dau.. asta si pentru ca avea toata dreptatea din tot Universul..Mi-a zis multe.. cate si mai cate.. ca sunt lasa, ca sunt naiva, ba chiar proasta, ca nu cred in prietenie, de fapt ca nu cred in nimic, ca sunt cea mai neincrezatoare persoana, ca nu-i fac decat rau, ca n-am invatat inca sa traiesc frumos desi ma chinui de cand lumea, ca...dar nici nu mai stiu cate mi-a zis. N-am apucat sa-i zic decat atat:
-"Eu sunt proasta? eu nu cred in prietenie? pai cum sa cred? cum sa cred, cand am ravasit si cel mai ascuns colt de lume doar, doar voi gasi pe cineva sa ma calauzeasca in drumul asta necurat al vietii.. si ce-am gasit? franturi si sperante desarte." La dracu cu prieteniile mele inchipuite si la dracu cu voi toate.. Sunteti niste curve cu zambete largi care abia asteapta sa ma prabusesc, sa vina agale sa-mi scuture praful de pe spate si sa-mi spuna ca asa e-n viata.
Am trait pana acum pe principiul daca ai iubire, cheltuieste-o pentru altii. Am uitat de mine, de cum mi-am promis eu ca voi trai si cum imi juram sa nu-mi pese de nimeni niciodata. Stii ce-mi pare cel mai rau? Ca sunt egoista in fata oamenilor care nu merita..cei care imi daruiesc zi de zi bucati considerabile de buna dispozitie si zambete duioase si imbratisari calde si ganduri bune. Ii las pe ei in urma si pretuiesc fatarnicia si rautatea. Ce fericire ca aceste momente sunt atat de rare..daca mi-as da seama in fiecare zi de ceva, habar n-am unde as ajunge.. Sau unde ar ajunge omenirea daca in fiecare zi ar realiza si ar constientiza cate un lucru important.. S-ar duce totul de rapa si am trai singuri, fiecare intre 4 pereti si cu un zavor mare la usa.
Stii si tu ca o indelungata durere nu te poate face decat imbecil sau sfant.. in cazul meu, inclin spre prima parte. Sunt atat de imbecila incat nu stiu sa spun "NU" si ambitia mea de fier nu functioneaza in toate situatiile.. La dracu si cu asta, ca tare mi-e ciudat!
Oricum mai am o saptamana de chin.. si apoi ma asteapta zile insorite cu ochi verzi si par brunet..

Niciun comentariu: