joi, 21 august 2008

Chocolate, baby!


Nu cred ca am cunoscut vreodata persoane carora sa nu le placa ciocolata. Daca tu stii pe cineva, please let me know. Mi se pare aproape imposibil sa nu-ti placa. Exista in lume atat de multe retete, pentru toate gusturile si pentru toate personalitatile. Spre exemplu, mie una imi place la nebunie ciocolata cu alune de padure..trezeste in mine atat de multe instincte. daca vrei sa ma fericesti intr-o anume zi, cauta-ma si ofera-mi o tableta imensa de cicocolata cu alune de padure.
De multe ori ciocolata constituie un cadou frumos, mai ales pentru o persoana de sex feminin, caci farmecul unei ciocolate bine facute a fost asociat cu insusi farmecul feminitatii.

Iubim ciocolata pentru ca omul este creat pentru a savura viata in fiecare clipa.
Atunci cand ne simtim storsi de energie apelam cu siguranta la ciocolata pentru a ne reface echilibrul interior, pentru a degusta o placere sigura si reala.
Ciocolata a fost si inca mai este asociata cu conceptul de delicatesa, trimitandu-ne cu gandul la o lume rafinata, stilata.


Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand sunt trista mananc ciocolata, cand plang mananc ciocolata, cand zambesc mananc ciocolata, cand sunt fericita mananc ciocolata.. E parte din viata mea, din mine.
Parfumul acestei lumi este ascuns in interiorul maroniu si ne indeamna parca sa ne proiectam in trecut pentru a gusta din istorie sau din alta viata. Care dintre noi nu a simtit acest farmec?
Eu nu las nici macar o zi sa treaca fara sa ma bucur de farmecul ei.. Lasa ciocolata sa-ti aduca un zambet, un fior, o implinire..

Niciun comentariu: