vineri, 22 august 2008

O viata desteapta



O zi fara tine,facea cat un an
Seara prin perdeaua de stele
Tainuia un sarut la un film american
Treceau zilele..traiam o noua iubire
Eram in al noualea cer
Ochii tai straluceau
Dar cerul ploua a sfarsit
La 9 ne-am despartit
Ne-am despartit...

Si-au urmat zile negre cu cer innorat. Nopti fara stele si luna.. Doar ploaie si suspine. Si-apoi au venit iarasi ele, zilele de aur. Cand umblam prin noapte si-alergam pe strazi de nebuni..si tot asa. Asta e scenariul vietii mele: cand cu soare, cand cu ploaie.
Acum insa e altfel..ma trezesc dimineata cu simbolurile fercirii: ondulatia, transparenta, puritatea, senitatea.. Eh da, puritatea ce mi-am pierdut-o acum ceva timp. Dar nu regret..viata nu mai are niciun farmec cand cunosti regretul.Mai bine fii multumit de trecut, accepta prezentul si asteapta entuziasmat viitorul.
Oare dupa mine mai are rost sa mai sufere cineva?Mai pot exista nelinisti dupa nelinistile mele si dureri dupa durerile mele? Cred ca nu.. De asta am decis sa fiu cruda si nepasatoare cu voi.Pentru ca numai suferinta schimba pe om. Toare celelalte experiente si fenomene nu reusesc sa modifice esential temperamentul cuiva sau sa-i adanceasca anumite dispozitii pentru a-l transforma integral.Motiv pentru care in fiecare zi, in fiecare ora, in fiecare minut si-n fiecare secunda imi propun cate ceva ce pare irealizabil, de neatins. Si cand in sfarsit ajung sa-l indeplinesc, incerc ceva ce pare mult mai imposibil. In ultima vreme am avut obiective foarte ciudate ar spune unii, dar mi-am demonstrat de multe ori ca puterile mele de convingere,atractie, intelegere, uimire sunt inca foarte vii.
Si cu vointa asta de fier aproape ca am uitat ce zgomot mai fac pantofii tai pe scara blocului meu, am uitat cand veneai cu mine pe sub stelele galbene.
Sunt fata mare de-acum, cu vise si visuri, cu planuri si principii, impunatoare si respectabila.. Mi-am luat viata in palme si-o duc sa vada lumea. Sa stie cum se traieste frumos.. fara sperante irosite si pasiuni stinse. In cativa ani va deveni atat de imuna la voi incat va trece printre oameni precum o pasare prin vazduh.
Curand voi avea o viata desteapta..
Curand...

Niciun comentariu: