vineri, 8 august 2008

Sambata..


Desi mai simt mirosul zilei de Vineri, am sa chef sa-ti vorbesc despre ziua ce tocmai a inceput acum trei ore.. Sau parca ti-as spune cate ceva si de ziua ce a trecut.. Am impresia ca sunt intr-o stransa legatura una cu cealalta pentru ca acum cateva ore am lasat in urma pe cineva luandu-i mirosul si tricoul cu mine, iar peste cateva ore bune am sa regasesc pe altcineva dar habar n-am cu ce o sa plec de la el.. Asta in primul rand pentru ca nu stiu daca am nevoie de ceva de la el.. De miros m-am plictisit si parca asta ce-l am imi place mai mult, zambetul lui e usor vulgar si parca asta ce-l am e mult mai naiv, atingerea ce-o primesc ma zgarie si parca pe-asta ce-o am e mai delicata.. Va dadusem sa ascultati mai jos o piesa.. eu inca o mai ascult pentru ca "I'm caught between two different worlds".. Aparent e usor sa faci o lista ca un Before Sunrise si la sfarsit sa iei decizii, sa tai si sa spanzuri.. dar pentru mine pare a fi cea mai grea decizie ever.. Si asta pentru ca sunt printre putinii oameni din Univers care mai au suflet, care mai au rationament, care mai au un "ceva" ce-i deosebeste de toti ceilalti.. Imi place sa cred despre mine ca sunt sincera cu oamenii din jurul meu desi nu pot spune ca e mereu asa.. De data asta sinceritatea asta dezarmanta lipseste cu desavarsire.Nu pot sa fiu sincera in fata nimanui, nici macar in fata mea.. Ma simt exact ca atunci cand eram mica si mama ma punea sa aleg intre bomboanele cu glazura de ciocolata alba si inghetata pe bat.. Mi-era atat de imposibil sa ma decid.. Orice alegere as fi facut, as fi regretat mai tarziu gandind ca sigur cealalta era mai delicioasa.. Asa si acum!ma simt mica si neputincioasa si asta ma infurie si mai tare..sunt legata de maini si de picioare si singurele cuvinte pe care le mai pot rosti sunt:"Cine merita?"

Mai astept.. ziua de maine si cea de poimaine.. Nu sunt sincera, nu stiu ce vreau, astept ceva ce intarzie sa apara..

Niciun comentariu: