vineri, 31 octombrie 2008

iarasi Leapsa..

M-am pricopsit iarasi cu o leapsa de la Ambasadoarea.Si n-as putea vreodata sa o las cu ochii in soare, motiv pentru care am sa trec rapid la treaba si-am sa-mi fac datoria..

Ea zice asa:"eu cap-sec am înţeles că tre' să răspund la următoarele întrebări"
Si eu tot cap-sec, ma alatur ei si raspund la intrebarile astea:

1.If your lover betrayed you, what would your reaction be?
hmmm.. Pai da.Aici e buba. Ca eu fac frecvent crize de isterie si daca s-ar intampla una ca asta, mai mult ca sigur mi-as smulge parul din cap si m-as da cu capul de pereti. Apoi nu stiu ce as face.. L-as da dracu sau l-as ierta. Depinde, de la caz la caz..

2. If you have a dream you'd like to come true, what is it?
Doar unul?N-am dreptul la mai multe? Pai daca-i pe asa atunci va zic.. Il vreau pe EL. sa fie tot doar pentru mine si numai pentru mine. Sa-mi plimb degetele prin parul lui, sa-i miros pielea, sa-mi inclestez mainile in jurul lui, SA-MI APARTINA!Sa fie chestia mea proprie si personala.. Nah, ca am zis-o! :)


3. Whose butt would you like to kick?
Paaai.. tot pe-al lui.ca ma supara peste masura!

4. What would you do with a billion dollars?
Oaaa.. Mi-as lua masina cu sofer cu tot, casa cu barbat inclus si atat.. restul vi-i dau voua :D

5. Will your best friend always be your best friend?
Scurt si la obiect, NU

6. Have you ever been in love with 2 people at once?
Candva am crezut ca da, insa mi-am dat seama ca acest lucru esti imposibil. IM-PO-SI-BIL! Si intrebarea asta nu ar trebui sa-mi fie adresata mie, ci tie, ignorantule!

7. How long would you wait for someone you really loved?
Foarte putin, spre deloc. Nu am rabdare in astfel de situatii, sunt cel mai grabit om din lume.

8. If you won the lottery, would you quit the job?
Fara discutie..

9. Who is on your celebrity top 5 ... you know, the ones ... that if you ever had an opportunity ...
Al Pacino, Armand Assante, Tudor Chirila..si-atat!

10. What sucks the life out of you?
TU, minciuna, singuratatea, barfa, ignoranta, neseriozitatea!

11. How would you see yourself in 10 years time?
Proaspat casatorita, FERICITA.. si atat!

12. What is your greatest fear?
Ca o sa mor singura..

13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
Asta e intrebare gen "Ce parere ai despre stapana oracolului?" Pai ce sa zic eu de Ambasadoarea? De rau nu pot ca mi-e draga foarte.. Nu va zic nimic! Duceti-va si vizitati-o si va veti sa seama singuri ce minunata e.. ;)


14. Would you rather be single and rich or married but pour?
Ete na.. Ce sa-ti spun! Single and rich.. :D

15. What's the first thing you do when you wake up?
Ma uit la ceas.

16. Would you give all in a relationship?
Da. :)


17. Is your career vitally important to you?
Este importanta. Dar nu vitally important..chiar nu!

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?
Desigur! Iert orice.. dar niciodata nu dau uitarii.

19. Do you prefer being single or having a relationship?
Nu vreau sa stiu cine a putut sa puna o asemenea intrebare. Singuratatea mi se pare cel mai monstruos lucru in viata unui om. Mi-e frica de asta de innebunesc!Atat de frica incat atunci cand ma simt singura ma bucur de privirile si zambetele culese de pe strada. Nu pot, efectiv nu pot vreodata in viata asta sa traiesc singura.. Mai bine mor si-am terminat!

20. List 6 people to tag.
Paaaai..Maestre, Ana, Razjudec si cam atat, ca nu mai am..Decat daca vrea cineva sa se serveasca singur..

5 comentarii:

Ambasadoarea spunea...

Foarte frumos, Vyanna;)

Stii ca ai exact varsta pentru a mai putea lega prietenii si ca mai tarziu o sa fie din ce in ce mai greu sa te apropii de cineva, sa ai incredere, etc?

Anonymous spunea...

Blondooooooooooo chiar te vreau... nu ma lasa asa.... S P R

DeModaVeche spunea...

Daca mai imi zici asa, te iau de ciuf!
N-am rezistat tentatiei de a raspunde, imi plac intrebarile stil oracol de ma cac pe mine, chiar daca nu sunt genul care sa intre in d'astea. Cand am avut oracol, la nr1. am raspuns eu insumi, asa de disperat eram dupa stilul asta.
Scurte...

1. Mi-as da doua palme, m-as imbata si as scrie o poezie... si m-am reparat, gata!
2. Am avut 4 mari vise de cand eram mic. Mai am doar unul de indeplinit. .. Sa merg cu Titanicul.
3. Mircea Badea
4. I-as reinvesti inainte sa-i bag la pariuri
5. Da. Si zic din experienta de 20-30 de ani.
6. Nu exista. Eu nu sunt in stare de una singura...
7. N-o sa mai astept niciodata.
8. Da, dar mi-as lua alta... in fiecare anotimp
9. La dracu cu celebritatile. Imi sunt simpatici cei betivi, depravati, dar talentati, care nu dau 2 bani pe ei insisi.
10. Batranetea, nu a mea, a altora... si copiii morti.

Scuze... revin mai incolo, ma striga mama. :D

DeModaVeche spunea...

11. La fel de aratos ca si acum.
12. Moartea celor la care tin.
13. Cu 7 fetZe. Toate fermecatoare.
14. Maritat, dar singur.... sarac, dar bogat.
15. Ma jur ca n-o sa mai muncesc pentru altii.
16. As vrea, dar nu sunt capabil.
17. Nu ma intereseaza nicio cariera.
18. Da.
19. Imi place singuratatea, dar sa o impart cu altii.
20. Pe prima mea fata, pe actuala si pe ultima.

Sa ma mai anuntati cand mai aveti d'astea... ca-mi plac, chiar daca nu ma ia nimeni in seama, ma simt si eu important fata de mine insumi.

Anonymous spunea...

penibil.blog