vineri, 24 octombrie 2008

Tu esti un monstru..

Si eu stau aici si astept..dar ce astept, Dumnezeu stie! Mi-am negat dorintele timp de o saptamana.M-am declarat un om puternic in fata celorlalti. Vreau sa fiu puternica! Sa ma dezbrac de visele astea ca de hainele pe care le port peste zi..
Si sa uit ca mi-ai promis atatea si nu te-ai tinut de cuvant. Sa uit ce mult m-ai mintit si sa uit cum m-ai calcat in picioare. Sa uit noptile alea din patul strain mie, sa uit mangaierile si buzele tale. Sa uit imbratisarile alea ce-mi taiau respiratia, sa uit cum imi suflai in ureche. Trebuie sa uit clipele in care ne pierdeam in cearsaf si pasiunea dintre noi. Si ar mai trebui sa uit increderea ce mi-am varsat-o peste tine. Sa uit ca adorai sa ma tii de mana si sa ma privesti pe furis. Sa uit tot ce credeam ca suntem si n-am fost si nu vom fi. Sa uit cum te cautam langa mine in diminetile alea si eram fericita cand te gaseam.Sa mai uit caldura corpului tau ce ma incalzea. Sa uit finetea si mirosul pielii tale.Sa uit tot ce tine de tine...

GATA!Am uitat..

Si acum sa imi amintesc ca tu nu ma meriti.Ca tu nu esti special.Ca viitorul meu nu duce spre tine.Ca tu nu ma apreciezi si nu ma respecti.Ca tu n-ai grija de mine.Ca tu esti egoist.Ca m-ai ranit.Ca nu-ti pasa ce mult ma doare.Ca tu esti o fiara care doar vrea sa-mi devoreze corpul.Ca tu iubesti pe cineva, dar aceea nu sunt eu.Ca tu ma minti la fiecare pas.Ca tu esti fals si prefacut.Ca tot ce am trait noi, noi amandoi a fost trecator si sexual.Ca esti cinic.Ca din nou nu ma meriti..

Nu-mi doresc nimic de la tine.Absolut nimic. Ma crezi? Decat sa ma lasi sa invat sa fiu om din nou.Sa aflu ce e viata.Sunt un copil care face primii pasi si vrea sa descopere lumea. Ai aparut de nicaieri si mi-ai legat lanturi de maini si de picioare.M-ai tinut prizoniera pentru putina vreme si acum doar le-ai slabit.Elibereaza-ma, te rog!Eu inca am grija sa-ti fie bine..Te-am lasat sa alegi calea cea mai buna pentru tine.Dar tu vrei mai mult decat pot eu oferi. Tu ma constrangi sa devin un om slab, foarte slab. Tu ma chinui.Tu nu vrei nici sa ma lasi, nici sa ma ai. Tu esti un monstru!Tu nu te gandesti decat la tine.Eu nu pot sa renunt in conditiile in care nu-mi dai pace. Uita-ma si te uit! E un pact pe care sunt gata sa-l inchei cu tine. E un pact cu diavolul! Tu esti inconstient. Eu iti explic zi de zi ca nu putem continua la nesfarsit cu amagirile astea dar tu nu vrei sa intelegi.Tu esti incapatanat.Sunt neputincioasa in fata acestei situatii..Nu stiu cum sa fac sa-mi fie bine, sa ne fie bine.

Tu esti un monstru!