vineri, 2 ianuarie 2009

Nu am chef azi..

Nu am chef azi..
N-am chef de nimic!!!

11 comentarii:

Florin spunea...

da si eu am avut o zi moarta azi...ma enerveaza lenea asta:))

vyanna spunea...

bate palma! :)

justl spunea...

Da, eu acum am chef de leneveala, dupa tattoo si dupa masajul meserias :D

vyanna spunea...

hai da-te mare ca te-ai tatuat iarasi.. pai ce? nu-mi fac si eu saptamana viitoare altul? sa te vad atunci.. :P

justl spunea...

Hahahahaha. Unde ti-l faci?:P

vyanna spunea...

UNDEVA! :D

justl spunea...

Ai heiciu!
Si gata, ca iti pun prea multe comment-uri :D

vyanna spunea...

asa.. mai pleaca de aici ca ne-ai innebunit cu vorbaria ta..
si stii ceva? te reneg! you're not my twin anymore.. :))

Valentin spunea...

your twin!? that i gotta see =P~

giuly spunea...

hmm... nu stiu cat de bine o fi ,dar iti trebuie forte noi .anul asta va fi unul lung :P

vyanna spunea...

de unde stii tu, nostradamus? :P