joi, 1 ianuarie 2009

finalul


They say it's the last song
They don't know us, you see
it's only the last song if we let it be..

Urasc finalurile de orice fel. Finalul unei carti, unei melodii, finalul unui film. Urasc finalul unui spectacol cand cade cortina.Urasc finalul unui an. Urasc din tot sufletul meu finalul unei relatii si finalul vietii. Si pe cat de mult le urasc, pe atat de mult mi-as dori ca noi doi sa avem un final. Si unul cat mai rapid. Dar el intarzie sa apara si ma sperie faptul ca eu il astept cu atata nerabdare si-mi dau seama ca nici nu are de gand sa ma bage in seama. Are grija sa sfarseasca o gramada de lucruri ce-i ies in cale numai pe mine ma lasa intr-un colt, uitata de lume si cu tine pe cap.
Cred ca este ceva in aer pentru ca dincolo de incercarile mele disperate si ale tale de altfel, de a ajunge la un anume capat totusi nu reusim. Cred ca este ceva in aer care nu ne lasa sa ne dam dracu unul pe celalalt si sa uitam tot.
Eu deja am obosit..am obosit sa caut in zadar capatul..am obosit sa ma trezesc dimineata si sa ma gandesc ca nu te-am uitat..am obosit sa ma bag seara in pat si sa stau cu teama unei nopti albe sau a viselor zbuciumate de tine. Am obosit sa-mi spun in fiecare zi ca de maine o sa fie mai bine.
Nimic nu este simplu intre noi. Esti chiar al dracu de complicat. Gandeste-te numai ce bine ar fi sa vina o zi in care nu mi-as mai aminti de tine si nici tu de mine. Ce simplu ar fi sa-mi iau o guma de sters si sa te fac sa dispari din viata mea ca pe o caricatura proasta. Cum ai fi tu daca nu m-ai fi cunoscut pe mine? Probabil fericit sau daca nu fericit cel putin resemnat la gandul ca trebuie sa te multumesti cu ce ai si sa nu-ti doresti ce nu poti avea.
Eu deja nu mai indraznesc sa-mi imaginez ce as fi fost daca nu te-as fi cunoscut pentru ca sigur or sa ma apuce toti nervii posibili si imposibili si incep sa ma dau cu capul de pereti.
Cat sa mai asteptat finalul asta? Nu mai am rabdare deloc si ma terorizeaza faptul ca eu chiar mi-l doresc.
Probabil nu va mai veni deloc. Sau daca va veni va fi atat de tarziu incat l-as privi in ochi si cu un zambet sarcastic i-as spune:

"-A, ai venit? Tu nu vezi ca miroase a tamaie?"

6 comentarii:

josephine spunea...

mi-am dorit multe finaluri, si le-am primit pe toate. mai trist e cand nu iti doresti un final, si totusi il primesti.

intr-o dimineata, te vei ridica din pat si nu vei simti nimic. nici nu iti vei mai da seama ce anume nu simti. si apoi mult timp dupa.. o sa simti mirosul ala puternic de parfum... atat de cunoscut... dar care vine de nicaieri. l-am simtit si eu ieri... miroasea a mosc...

vyanna spunea...

abia astept!

josephine spunea...

be careful what you wish for...

vyanna spunea...

pai da.. chiar imi doresc!!! nu ma crezi, nu?

cumpariluzii spunea...

cel mai trist e cand nu-ti dai seama ca s-a terminat......

vyanna spunea...

pai nu s-a terminat..