vineri, 13 iunie 2008

Cronica fericirii de-un minut!



Pariez ca 95% la suta dintre romani nu se asteptau la asa ceva.. la un asemenea joc, la asemenea vointa.. Nimeni n-a fost optimism!Adevarul e ca nici eu n-am indraznit sa sper.. ma ingrozea superioritatea din ochii italienilor si nu stiu daca a observat cineva miscarea buzelor lui del piero dinaintea loviturilor libere.. sunt asa, cum sa va zic.. te trec fiorii efectiv!
Una peste alta mi-a placut Romania in seara asta. Mi-a placut pentru ca a reusit sa faca intr-un meci, ceea ce a facut pana acum generatia Hagi, Popescu. Si nu pentru ca ne-a dus de la extaz la agonie, ci pentru ca a luptat pana in ultimul minut cu ambitia dusa la extreme.
Ce-i drept, am avut victoria in propriile maini.. Am fost la jumatate de pas sa obtinem ceva ce urma sa intre in istorie. Cum este posibil sa fii atat de egoist?Eu merg pe principul urmator: daca nu te simti in stare sa duci ceva la bun sfarsit, lasa-l pe altul.. Se vedea emotia in fiecare gest al lui Mutu.. de la pasii cu care calca iarba pana la fata ingrozita.. Pacat, mare pacat! Am fost atat de aproape si totusi atat de departe..
Cel mai rau imi pare ca nimeni nu sesizeaza incompetenta lui Daniel Niculae..Continuam sa ne punem sperantele in cineva care pana acum nu a demonstrat nimic.. preluari dezamagitoare, pase spre niciunde. Imi mai pare rau de Petre..astazi a fost neputincios.. toate centrarile au venit de pe partea lui and there was nothing he could do!
Din nou: Cum este posibil sa joci cu Banel care este un disperat?Si cu Dica care a fost cel mai lent jucator de pe teren..depasit la toate fazele, incercarea recuperarii balonului prin fault..
Mi-au placut mult Goian si Tamas pe aparare in prima repriza..insa nu-i pot ierta lui Tamas imprudenta de la golul lui Panucci intrucat acesta a introdus mingea in poarta chiar de langa fundasul roman.regret sincer, cartonasul GRATUIT obtinut de Goian ce-l va impiedica sa joace in partida cu Olanda. Mutu de nerecunoscut in primele 45 de minute, cu exceptia sutului retinut de Buffon..
Singurul jucator absent total de pe teren a fost Codrea caruia i-am auzit numele de maxim trei ori.
Comparativ insa cu meciul cu francezii am aratat ca se poate. Ca Romania are o echipa buna doar ca nu stiu sa valorifice ocaziile si se pierd in cele mai nepotrivite momente.
Pe viitor, un egal Franta-Italia ar fi ideal.. dar ma indoiesc pentru ca i-am urmarit pe francezi si am observat ca nu joaca nimic, absolut nimic. iar setea italienilor pentru calificare este de necontenit. Si ma gandesc ca acum sunt disperati, mai ales ca au trait surpriza vietii lor astazi.
Sa indraznesc sa sper la o victorie cu Olanda?e cam mult.. Insa merg pe ideea ca ar vrea si ei sa-si pastreze fortele pentru sferturi si o vor lasa mai moale cu noi.. zic si eu..
Ca o concluzie: Mi-a placut Romania astazi insa cu mai mult noroc, am fi mers lejer brat la brat cu Olanda.

12 comentarii:

just...me spunea...

multam pt Chivu! :)

vyanna spunea...

multmit?

just...me spunea...

partial :)

vyanna spunea...

asteaptaaa.. mult si bine! :)

tecitesc spunea...

ce sa astepte?

Anonymous spunea...

ziua de maine

vyanna spunea...

asteapta ceva ce nu va sti niciodata.

just...me spunea...

Niciodata sa nu spui "niciodata"!

Anonymous spunea...

are dreptate pisi, asculta-l

vyanna spunea...

Pisi, lasa-ne cu caterinca aici ca nu-i loc de asa ceva. clar? Eu si acest domn "just me" discutam chestii serioase nu orice tampenie.

Alex spunea...

dar cine este acest domn "just me" de beneficiaza de simpatia matale?

vyanna spunea...

acest domn este CINEVA! si nu beneficiaza de simpatia mea.. ci de ceva mai mult.. multumit? si cine esti tu de esti atat de curios? :P ia mai lasa-ma.. :))