miercuri, 26 martie 2008

Cine este el?

Cine este el? De unde-a aparut si unde merge?
Nu vreau sa-i stiu numele, roaga-l sa-mi povesteasca...
...daca atunci cand s-a nascut a urlat precum o lalea ce tocmai se deschide
...daca primele sale cuvinte au atras dupa ele o explozie de fericire
...daca si-a julit coatele cand era mic
...daca a plans pentru un suflet
...daca a jurat sa n-o mai caute
...daca s-a sarutat prima data mult mai tarziu decat ceilalti prieteni ai sai
...daca era poreclit cumva
...daca de fapt el a vrut sa ne despartim
...daca regreta ceva
...daca tresare cand imi aude vocea
...daca mai simte inca parfumul meu pe perna lui
...daca mai are barba cat sa ma zgarie pe spate
...daca mai are mainile atat de ingrijite
...daca ii mai place parul meu blond
...daca a fost om vreodata?

Fa-i un afis!
Scrie pe el ca-i placea sa ma priveasca pe furis si cand il prindeam intorcea privirea brusc
Scrie ca atunci cand ii e greu nu cauta alinare niciunde si se afunda in aroganta
Scrie ca de fapt a mintit cand a zis ca ultima data a plans cand era mic
Scrie ca a cazut pe aleea din parc in timp ce alerga spre mine
Scrie ca ma doreste ca in sambata aia dar face pe interesantul
Scrie ca n-am uitat cum stranuta si nici cum isi musca buza de jos

Impatureste hartia si trimite-mi-o acasa!
Poate odata o s-o gasesc si citind enervata, voi stranuta si-mi voi musca buza de jos..

Niciun comentariu: